DOLAR 32,1953 0.09%
EURO 35,0578 -0.13%
ALTIN 2.456,24-0,46
BITCOIN 21264632.3654%
İstanbul
18°

PARÇALI AZ BULUTLU

SABAHA KALAN SÜRE

Dijital Benim İşim Dijital Pazarlama Kampanya Yarışması’nda Kazananlar Belli Oldu
  • Haber68
  • Teknoloji
  • Dijital Benim İşim Dijital Pazarlama Kampanya Yarışması’nda Kazananlar Belli Oldu

Dijital Benim İşim Dijital Pazarlama Kampanya Yarışması’nda Kazananlar Belli Oldu

ABONE OL
29 Nisan 2024 11:00
Dijital Benim İşim Dijital Pazarlama Kampanya Yarışması’nda Kazananlar Belli Oldu
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Katılımcıların toplumsal medya hesabı yönetme performansının değerlendirildiği yarışta Mine Kılıçlı birinci, Mine Batı ikinci ve Kevser Kol üçüncü oldu. Safiye Kurt ve Meryem Şahan Kılıç ise Heyet Özel Ödülü’nü almaya hak kazandı.

Teknolojinin gücünü bayanların potansiyeliyle buluşturmak üzere Ulusal Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü ve Vodafone Vakfı tarafından hayata geçirilen “Dijital Benim İşim” Projesi’nde yarış heyecanı sona erdi. 18 yaş üstü bayanların dijital becerilerinin artırılmasının amaçlandığı projede “Dijital Pazarlama” eğitimini tamamlayan bayanlar ortasında bu yıl üçüncüsü düzenlenen Dijital Pazarlama Kampanya Yarışması’nda sonuçlar açıklandı. 

Toplam 73 müracaatın alındığı müsabakada 38 yarışmacı 1 ay boyunca kendi işletmelerinin yahut seçtikleri bir işletmenin toplumsal medya hesaplarını yönetti. Yarışta, Antalya Manavgat Halk Eğitimi Merkezi’nden Mine Kılıçlı, bitkisel örücülük ile etraf dostu eserler üretip paylaştığı “minekiliclihandmade” adlı Instagram hesabının idaresiyle birinci olurken; İstanbul Bostancı Halk Eğitimi Merkezi’nden Mine Batı, kendi yaptığı çini eserlerini pazarladığı “art_byminee” adlı Instagram hesabıyla ikincilik, Bursa Orhangazi Halk Eğitimi Merkezi’nden Kevser Dal ise amigurumi eserlerinin yer aldığı “kevser_dall” hesabıyla üçüncülük mükafatını almaya hak kazandı. Diğer yandan, Van Çaldıran Halk Eğitimi Merkezi’nden Safiye Kurt “safiyenin.renkli.dunyası” ve Antalya Çamlıbel Halk Eğitimi Merkezi’nden Meryem Şahan Kılıç ise “ceyizim_sanduka” adlı Instagram hesaplarıyla Heyet Özel Ödülü’nü aldı.

Yarışmada birinci üçe girenlere işlerini büyütmeleri için toplam 32 bin 500 TL’lik can suyu sermayesi sağlanırken, Heyet Özel Mükafatı sahiplerine de toplam 6 bin TL değerinde teknoloji armağan çeki sunuldu.

Millî Eğitim Bakanlığı Hayat Uzunluğu Öğrenme Genel Müdürü Cengiz Mete, şunları söyledi:

“Millî Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü olarak, eğitim ve öğretimi hayat uzunluğu devam edecek halde yaygınlaştırmak gayesiyle çalışıyoruz. Buradan hareketle, toplumumuzda maharetleri, eğitim seviyeleri, kültürleri çok farklı olan, lakin bununla birlikte kendilerini geliştirmeyi ortak gaye edinen herkesi ömür uzunluğu eğitimle desteklemek için faaliyetlerimize devam ediyoruz. ‘Dijital Benim İşim’ Projesi de bu gayeyle gerçekleştirdiğimiz, teknolojiye erişimde dezavantajlı bir küme olan bayanların dijital alanda güçlendirilmesini hedefleyen bir projemizdir. Bu yıl üçüncü periyodu tamamlanacak olan ve 2020 Aralık ayından bu yana devam eden proje eğitimlerimizle bugüne kadar on binlerce bayana eğitim vermenin memnunluğunu yaşıyoruz. Ayrıyeten, proje kapsamında düzenlenen Dijital Pazarlama Kampanya Müsabakası ile bayan kursiyerlere eğitimlerde edindikleri bilgileri hayata geçirmeleri için imkan sağlıyoruz. Eğitimlerin uygulamaya dönüştüğü bu yarışa katılan tüm kursiyerlerimizi, ödül alan yarışmacılarımızı ve eğiticilerimizi tebrik eder, hayat uzunluğu öğrenen bir Türkiye için çalışmalarımızın devam edeceğini belirtmek isteriz.”

Türkiye Vodafone Vakfı Başkanı Hasan Süel ise şöyle konuştu:  

“Vodafone Vakfı olarak, yaptığımız her işin bir gayeye hizmet etmesi gerektiğine inanıyoruz. ‘Dijital Benim İşim’ Projesi ile bayanların dijital yetkinliklerini geliştirerek onları ekonomik hayata dahil etmeyi hedefliyoruz. Projemizden yararlanan bayanlar, dijital dünyaya adaptasyon ve istihdama iştirak hususlarında aldıkları eğitimler sayesinde değerli bir avantaja sahip oluyor. Proje kapsamında verdiğimiz 44 saatlik ‘Dijital Pazarlama’ eğitimini tamamlayan bayan kursiyerler ortasında Dijital Pazarlama Kampanya Yarışı düzenledik. Bu yıl üçüncüsünü gerçekleştirdiğimiz yarışımıza toplam 73 müracaat oldu. Ön kıymetlendirme sonucu 38 kişi kampanya sürecine katılmaya hak kazandı. Yarışmacılarımız kendi işletmelerinin yahut seçtikleri bir işletmenin toplumsal medya hesaplarını 1 ay boyunca yönetti. Bu çalışmalar heyet oturumunda değerlendirildi ve kazananlar muhakkak oldu. Yarışmacılarımızı tebrik ediyor, muvaffakiyetlerinin devamını diliyoruz. Vodafone Vakfı olarak, bayanların hayatını dijital teknolojilerin sunduğu imkânlarla kolaylaştırmaya devam edeceğiz.”

Deprem bölgesinde 15 eğitim konteyneri kuruldu

“Dijital Benim İşim” Projesi ile bayanların dijitalleşme potansiyelinin farklı eğitim programlarıyla ortaya çıkarılması hedefleniyor. Proje kapsamında bayan kursiyerlere 30 saatlik “Dijital Okuryazarlık” ve 44 saatlik “Dijital Pazarlama” eğitimleri veriliyor. Bu eğitimlerin bir kısmı Millî Eğitim Bakanlığı’na bağlı halk eğitimi merkezlerinde sınıf içinde yüz yüze verilirken, bir kısmı da Millî Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü Uzaktan Eğitim Platformu üzerinden uzaktan eğitim yoluyla gerçekleşiyor. Yüz yüze eğitimler, İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya, Samsun, Afyonkarahisar, Elazığ, Sivas, Ağrı, Kastamonu, Gaziantep, Manisa, Hatay, Mersin, Tekirdağ, Trabzon, Eskişehir, Van ve Diyarbakır’daki halk eğitimi merkezlerinde veriliyor. Proje kapsamında ayrıyeten, sarsıntı bölgesindeki bayanları desteklemek hedefiyle Kahramanmaraş, Hatay ve Adıyaman’da toplam 15 eğitim konteyneri kuruldu.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.