Uzun yıllardır besin kategorisinde çeşitli markalara liderlik eden İdil Ziyaoğlu Alpaslan, Lipton Türkiye Pazarlama Yöneticisi olarak misyon yapmaya başladı.
Küresel besin markalarında yaklaşık 15 yıllık pazarlama tecrübesine sahip olan İdil Ziyaoğlu Alpaslan, Lipton Türkiye Pazarlama Yöneticisi olarak atandı.
Yıldız Teknik Üniversitesi İşletme Kısmı İktisadi ve İdari Bilimler Fakülte Birincisi olarak mezun olan İdil Ziyaoğlu Alpaslan, lisans tahsilinin akabinde Boğaziçi Üniversitesi Memleketler arası Ticaret İdaresi alanında yüksek lisansını tamamladı. Perfetti van Melle bünyesinde Mentos ve Vivident marka gruplarıyla lokal ve küresel rollerde birçok kampanya yönetti. Unilever’de Knorr markasının tekrar pozisyonlandırılması çalışmaları çerçevesinde sürdürülebilirlik ajandası dahil olmak üzere Knorr Çabuk Noodle ve Knorr Baharat lansmanlarını yönetti. Dondurma kategorisinde ise premium mesken içi tüketim ve açık dondurma markalarına liderlik ederken, Carte d’Or markasının trendlere istikamet veren Carte d’Or Barista ve Carte d’Or İsviçre Çikolatası lansmanlarına imza attı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
GÜNDEM
05 Aralık 2025SPOR
05 Aralık 2025GÜNDEM
05 Aralık 2025SPOR
05 Aralık 2025SPOR
05 Aralık 2025GÜNDEM
05 Aralık 2025GÜNDEM
05 Aralık 2025
1
Yabancı ilgisini üzerine çeken yerli hisseler
64188 kez okundu
2
Ekonomik güven endeksi Mart ayında 100,0 iken, Nisan ayında %1,0 oranında azalarak 99,0 değerini aldı
62509 kez okundu
3
Türkiye-Çin Ekonomik Forumu 6. defa düzenleniyor
3742 kez okundu
4
HSBC, havacılık hisselerini mercek altına aldı
2621 kez okundu
5
Akbank Birlikte Geleceğe Buluşmaları’nın İkinci Durağı Kayseri Oldu
1269 kez okundu