Bu kapsamda Goldcar Türkiye Ülke Yöneticiliği vazifesine Selahattin Ahmet Aygün, Europcar Genel Müdür Yardımcılığı misyonuna Serkan Aksakal, FDN Kümesi Filo Operasyon & Varlık İdaresinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı misyonuna ise Serkan Demir atandı.
Otomotiv başta olmak üzere yetkili satıcılık ve servis, lojistik ve sigorta kesimlerinde 34 yıldır faaliyet gösteren ve dünyanın önde gelen araç kiralama markalarından Europcar ve Goldcar’ın Türkiye temsilciliklerini yürüten FDN Kümesi, 2024 yılına dair büyüme ve operasyonel verimlilik gayeleri doğrultusunda üst seviye yapılanma gerçekleştirdi. Yeni organizasyonel yapılanma çerçevesinde, Goldcar Türkiye Ülke Yöneticiliği vazifesine Selahattin Ahmet Aygün getirildi.
Yapılanma kapsamında bugüne kadar Goldcar Türkiye’de Ülke Yöneticisi olarak vazife alan Serkan Aksakal ‘Europcar Türkiye Genel Müdür Yardımcısı’ olarak atanırken, bu vazifesi daha evvel sürdürmekte olan Serkan Demir ise yeni periyotta FDN Kümesi Varlık İdaresi Departmanı’nda ‘Filo Operasyon & Varlık İdaresinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı’ misyonunu üstlendi.
“Markalarımızı daha efektif hale getireceğiz”
Türkiye’deki ofis ağını ve operasyonel nokta sayısını artırmayı hedeflediklerini hatırlatan FDN Grubu Yönetim Kurulu Üyesi Fırat Fidan, bu maksat doğrultusunda 2024 yılında operasyonel idaresi daha verimli kılmak ismine aldıklarını yapılanma kararını açıkladı. Fidan, “Bu yıl markalarımızı daha efektif hale getirebilmek, hem ofis ağımızı hem de filo yapımızı artırmak ve kaliteli hizmet anlayışı ile standartlarımızı daha da yükseltmek gayesiyle yeni bir yapılanma hareketine geçtik” dedi.
“Artan müşteri kapasitesi nedeniyle istihdamı da artıracağız”
Bu yeni periyotta istihdamı da organizasyonel yapılanma ile hakikat orantılı olarak artırmayı hedeflediklerini kaydeden Fidan, şöyle devam etti: “Europcar ve Goldcar markalarımızla birlikte artık daha güçlü ve daha fazla müşteriye hitap edebilir duruma geldik. Vakit içerisinde daha fazla büyüme amacımız var. Bu sebeple müşterilerimize verdiğimiz hizmeti daha kaliteli ve muteber hale getirmek ismine, müşteri kapasitemizle birlikte istihdamımız da artıyor. Bilhassa yaz devrindeki talep yoğunluğu ve her iki markamızda açacağımız yeni ofislerle birlikte istihdamımızı artırmayı planlıyoruz. Yeni istihdam maksatlarını belirlerken pazar şartları, rekabet durumu ve iş ortamındaki öteki faktörleri de dikkate alacağız.”
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
GÜNDEM
05 Aralık 2025SPOR
05 Aralık 2025GÜNDEM
05 Aralık 2025SPOR
05 Aralık 2025SPOR
05 Aralık 2025GÜNDEM
05 Aralık 2025GÜNDEM
05 Aralık 2025
1
Yabancı ilgisini üzerine çeken yerli hisseler
64188 kez okundu
2
Ekonomik güven endeksi Mart ayında 100,0 iken, Nisan ayında %1,0 oranında azalarak 99,0 değerini aldı
62521 kez okundu
3
Türkiye-Çin Ekonomik Forumu 6. defa düzenleniyor
3742 kez okundu
4
HSBC, havacılık hisselerini mercek altına aldı
2621 kez okundu
5
Akbank Birlikte Geleceğe Buluşmaları’nın İkinci Durağı Kayseri Oldu
1269 kez okundu