Aksaray Son Dakika Haberleri 2023

Akbank’ın müşteri deneyimi yönetimi Tempo BPO ile güçleniyor  

Akbank’ın müşteri tecrübesi idaresi Tempo BPO ile güçleniyor

 

Müşteri tecrübesi idaresi ve bilgi teknolojileri alanlarında hizmet veren iş süreçleri dış kaynak firması Tempo BPO ile Akbank, yeni bir iş birliğine imza attı. Tempo BPO, bankanın Inbound ve Outbound operasyonlarında müşterilerine en uygun müşteri tecrübesini yaşatmak için çalışmalarını yürütecek.

 

20 yılı aşkın deneyimiyle müşteri tecrübesi idaresi ve bilgi teknolojileri alanlarında hizmet veren iş süreçleri dış kaynak firması Tempo BPO, müşteri portföyüne yeni bir isim ekledi. Bankanın müşteri irtibatı merkezi operasyonlarında en güzel müşteri tecrübesini sunmak için hizmet verecek olan Tempo BPO, başarılı müşteri tecrübesi ve sürdürülebilir hizmet kalitesi ile farkını ortaya koymaya devam edecek.

 

“İş birliğinden ötürü mutluyuz”

 

İş birliğinden ötürü memnun olduklarını tabir eden Tempo BPO CEO’su Taylan Akalın, şunları söyledi:

“Türkiye’nin en kıymetli bankalarından biri ile çalışacak olmaktan ötürü memnunuz. Tempo BPO olarak telekomünikasyon, e-ticaret, bankacılık üzere pek çok kesime farklı alanlarda hizmet veriyoruz. Bilhassa markalara sağladığımız müşteri bağlantısı operasyonlarında en uygun müşteri tecrübesini sunmak ve en güzel satış performansını sergilemek mevzularında iddialıyız. Bugüne kadar yaptığımız çalışmalarımız hizmet verdiğimiz markalarımız tarafından da birçok mükafatla taçlandırıldı. Bu muvaffakiyetin sırrının tertip çevikliğimizin yanında çalışanlarımızın gelişimi ve dönüşümüne verdiğimiz değer olduğuna inanıyoruz. 2023 yılının başından itibaren tüm çalışanlarımızı, en yeterli müşteri tecrübesi yaklaşımlarını tahlil odaklı bakış açısı ile güçlendirerek daima destekliyoruz. Böylelikle çalışanlarımızın çalışan tecrübesini ve memnunluğunu da en üst düzeyde tutmayı hedefliyor ve bu sayede müşteri tecrübesinin de uygun yönetilmesine takviye oluyoruz. Bunun yanı sıra, küresel düzlemde teknolojik gelişmeleri yakından takip ederek iş süreçlerimize dahil ediyor, vizyonumuzu müşteri tecrübesi idaresine yansıtıyoruz. Sunduğumuz hizmetlerdeki stratejik bakış açımız ve tahlil odaklı yaklaşımımız ile bu yeni iş birliğinde de farkımızı ortaya koyacağımıza inanıyoruz.”

İlginizi Çekebilir;  "Türkiye Yüzyılı Yatırım Resepsiyonu" Singapur'da Gerçekleştirildi

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Yoruma kapalı.